Εκτύπωση

Πρακτικό Γ.Σ.

Γράφτηκε από τον/την administrator. Posted in Γ.Σ. 3-11-2013

ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ 2ΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ‘’ΙΚΤΙΝΟΣ’'

 

Σήμερα 3/11/2013 και ώρα 11.30π.μ., στο θέατρο του Σχολείου, πραγματοποιήθηκε Γενική Απολογιστική Συνέλευση του Συλλόγου Αποφοίτων 2ου Γυμνασίου-Λυκείου Θεσσαλονίκης ‘’ΙΚΤΙΝΟΣ’’, μετά από νόμιμη πρόσκληση του Διοικητικού Συμβουλίου και με θέματα Ημερήσιας Διάταξης:

1.       Απολογισμός πεπραγμένων 1ης περιόδου (21/10/2012-31/10/2013) του Δ.Σ.

2.       Οικονομικός απολογισμός και απαλλαγή Δ.Σ. για το 1ο οικονομικό έτος λειτουργίας του

3.       Ενημέρωση για τον προγραμματισμό εκδηλώσεων της επομένης περιόδου, δεδομένου ότι το 2014 είναι τα 100 χρόνια από την ίδρυση του Σχολείου μας 

4.       Κατάθεση απόψεων και προτάσεων των μελών για τις δραστηριότητες του Συλλόγου

Το Δ.Σ. διένειμε κατά την είσοδό τους, σε όλα τα μέλη, φυλλάδιο με τον συνοπτικό οικονομικό απολογισμό του έτους, καθώς και τον προγραμματισμό των δραστηριοτήτων του 2014, τον οποίο έθεσε προς συζήτηση.

Ο αριθμός των παρόντων μελών στις 11.30 π.μ. δεν συμπλήρωνε τον απαιτούμενο αριθμό της απαρτίας. Μετά από ομόφωνη απόφαση των μελών, θεωρήθηκε ως δεύτερη πρόσκληση (υποχρεωτικά εντός 7 ημερών κατά το καταστατικό) η μετάθεση κατά 1 ώρα, όπου απαρτία θεωρείται ο αριθμός των παρόντων μελών. Με δεδομένη την απαρτία, το Σώμα εξέλεξε ως Πρόεδρο της Συνέλευσης το μέλος Δημήτριο Κούβελα και Γραμματέα την κα Δόμνα Λεωτόν.

Ο Πρόεδρος της Γ.Σ. κάλεσε κατ’ αρχάς τον Πρόεδρο του Συλλόγου κ. Συνεφάκη να προβεί στον ετήσιο απολογισμό 2012-2013 του ΙΚΤΙΝΟΥ.

Ο κος Συνεφάκης ανέφερε τα εξής:

‘‘Πέρασε ήδη ένας χρόνος από την ημέρα των εκλογών της 21ης/10ου/2013, όπου και εκλέχτηκε το 1ο Δ.Σ. του ΙΚΤΙΝΟΥ. Επιτρέψτε μου λοιπόν να κάνω έναν συνοπτικό απολογισμό του έργου του και των δραστηριοτήτων του για αυτούς τους 12 μήνες.

Ωστόσο, θα ήταν παράλειψη να μην υπενθυμίσω κατ’ αρχάς σε όλους μας, την ευγενή κίνηση του συναπόφοιτου Δημήτρη Μαμουνή, του οποίου η ανάληψη των εξόδων εκτύπωσης και αποστολής της πρώτης έντυπης πρόσκλησης το 2012, σε παραπάνω από 1.000 άτομα, κατέστησε δυνατή την μαζικότητα της περσινής μας 1η Εκλογικής Συνέλευσης. Τον ευχαριστούμε και πάλι από καρδιάς.

1.    Η πρώτη μας κίνηση ήταν κοινωνικής εμβέλειας. Εντοπίσαμε με τη βοήθεια των καθηγητών του Λυκείου 7 άπορες οικογένειες μαθητών, στις οποίες χορηγήσαμε -με άκρα διακριτικότητα- τις παραμονές των Χριστουγέννων του 2012, τρόφιμα αξίας 920 €, προϊόντα ευγενούς χορηγίας ευαίσθητων συμπατριωτών μας και εταιρειών. Ήταν μια πρώτη συμβολική κίνηση και μακάρι να είμαστε σε θέση να την επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο. Θα ήθελα από αυτό το βήμα να ευχαριστήσω θερμά τους χορηγούς. Έπιασε πραγματικά τόπο η ευαισθησία τους.

2.    Η πρώτη μας δημόσια εκδήλωση ήταν η κοπή της πίτας του ΙΚΤΙΝΟΥ τον Ιανουάριο του 2013. Όσοι ήμασταν παρόντες, θα θυμόμαστε τη συγκίνηση που επικράτησε εκείνη την ημέρα, όπου περί τους 120 με 150 συναπόφοιτοι αλληλοευχηθήκαμε χρόνια πολλά για το νέον έτος, με την συγκινητική παρουσία του συναπόφοιτού μας ιερέα. Ήταν μία όμορφη στιγμή, όπου συναντήθηκαν παλιοί φίλοι, ξανάσμιξαν συμμαθητές και συσφίχθηκαν σχέσεις. Θα πρέπει να ευχαριστήσουμε και πάλι την ευγενή χορηγό του μεγάλου δώρου για τον τυχερό που του έπεσε το φλουρί.

3.    Η δεύτερη δημόσια εκδήλωσή μας ήταν η τιμητική βραδυά για τον συναπόφοιτό μας Ντίνο Χριστιανόπουλο, απόφοιτο 1949, τον Μάρτιο, στο θεατράκι μας. Ήταν κατά τη γνώμη μας τόσο πετυχημένη, που ακόμη και ο ίδιος ο Χριστιανόπουλος εγκατέλειψε το καυστικό του χιούμορ και τον ειρωνικό του αντικομφορμιστικό λόγο και ήταν φανερά συγκινημένος από την λιτή και απέριττη τελετή. Επίσης, 150 άτομα απήλαυσαν επίσης και την μελοποιημένη ποίηση του Χριστιανόπουλου από τις όμορφες φωνές του Δημήτρη Νικολούδη, του τότε διευθυντή του Ρ/Σ 9,58 της συγχωρεμένης ΕΡΤ και της κομπανίας του.

4.    Η τρίτη μας δημόσια εκδήλωση ήταν τον Απρίλιο, όπου, σε μία κατά την ταπεινή μου γνώμη εξαιρετική βραδυά στο θέατρο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, τιμήσαμε τον συναπόφοιτο του 1950 Κώστα Βουτσά. Εκεί συμμετείχαν ενεργά, τόσο η θεατρική, όσο και η χορευτική ομάδα των παιδιών του Σχολείου μας με θαυμάσιο αποτέλεσμα. Καθοριστικοί παράγοντες η καθοδήγηση της καθηγήτριας Γλαράκη, το σενάριο του Γ.Γ. μας Μουμουζιά και οι χορογραφίες της συναπόφοιτης Χατζάκου. Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ απεδείχθη πολύ μικρός χώρος για τα 400 μέλη και φίλους μας, διότι πολλοί απεχώρησαν λόγω αδυναμίας του χώρου να τους δεχθεί, έστω και όρθιους. Η συγκίνηση του Βουτσά ήταν εμφανής και μας εκμυστηρεύτηκε ότι από τις πάμπολλες εκδηλώσεις προς τιμήν του σε δεκάδες πόλεις της χώρας και από εκατοντάδες φορείς, αυτή θα του μείνει αξέχαστη. Τον είδαμε να δακρύζει επανειλημμένως, κυρίως όταν τα παιδιά παρουσίασαν θεατρικά και χορευτικά σκηνές από τη ζωή του και όταν του επιδόθηκε η τιμητική πλακέτα και ο πάπυρος με τον κατάλογο των συμμαθητών της τάξης του.

Ωστόσο, το Δ.Σ. του ΙΚΤΙΝΟΥ δεν περιορίστηκε μόνο στις δημόσιες εκδηλώσεις.

Ο ταμίας μας Χατζηγιαννάκης εκπόνησε μία άρτια ηλεκτρολογική και ηχοακουστική μελέτη, την οποία δωρίσαμε στον Δήμο Θεσσαλονίκης και ο οποίος την ενσωμάτωσε στην τρέχουσα εργολαβία περί αναβάθμισης του θεάτρου μας.

Η Επιτροπή Εποπτείας του Σχολικού Συγκροτήματος εκπόνησε προκαταρκτικές μελέτες για διάφορα ζητήματα που αφορούν τις κτιριακές υποδομές και τις βλάβες που έχουν υποστεί.

Η Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής έχει δημιουργήσει Τράπεζα Αίματος και θα προχωρήσει σε αιμοληψίες και αιμοδοσίες.

Η Επιστημονική Επιτροπή και η Επιτροπή Πολιτισμού και Επικοινωνίας ετοιμάζουν υλικό για την κεντρική εκδήλωση του 2014 με τα αρχικά σχέδια του κτιριακού συγκροτήματος και ό,τι άλλο αρχειακό υλικό υπάρχει, ώστε οι εκδηλώσεις για τα 100 χρόνια του Σχολείου να στεφθούν με επιτυχία.

Σχετικά με τη σύνδεση του ΙΚΤΙΝΟΥ με την κοινωνία του Σχολείου:

·      Η συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων ήταν άριστη και παρά την αλλαγή φέτος των προσώπων, ευελπιστούμε ότι θα συνεχίσει να είναι εξ ίσου καλή.

·      Η σχέση του ΙΚΤΙΝΟΥ με την απελθούσα διοίκηση του Λυκείου δεν ήταν η πλέον αρμονική και ευτυχής, σε αντίθεση με την εξαιρετική σχέση μας με την διοίκηση του Γυμνασίου. Η διοίκηση του Λυκείου άργησε να αντιληφθεί και να εκτιμήσει δεόντως τον ρόλο και την διάθεση προσφοράς του Συλλόγου μας, με αποτέλεσμα να σημειωθούν περιττές οξύνσεις και αντιπαραθέσεις που δεν βοήθησαν την εύρυθμη συνύπαρξή μας. Με την νέα διοίκηση του Λυκείου και παρά τον ελάχιστο χρόνο της γνωριμίας μας, οι σχέσεις μας είναι εξαιρετικές και προβλέπεται μία άψογη μελλοντική συνεργασία.

·      Οι σχέσεις μας με την Σχολική Επιτροπή του Δήμου και την Α’ Δημοτική Κοινότητα Θεσσαλονίκης είναι άριστες και ήδη η συμπαράστασή τους στο έργο μας αρχίζει να αποδίδει καρπούς.

Σχετικά με τη σύνδεση του ΙΚΤΙΝΟΥ με την κοινωνία των μελών μας και της πόλης μας:

·      Ήδη η παρουσία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αισθητή και εμφανίζει έντονα στοιχεία αλληλοαναγνώρισης και συσπείρωσης των συναποφοίτων μας.

·      Η ιστοσελίδα μας, η οποία λειτουργεί μεν, αλλά δεν έχει ολοκληρωθεί πλήρως, θα βοηθήσει στην περαιτέρω εξάπλωση της ενημέρωσης και της διάδοσης των δραστηριοτήτων μας. Ήδη προβλέπουμε, πέραν των άλλων, τη δημιουργία επαγγελματικού καταλόγου για τα μέλη μας.

·      Γενικά για τον ελάχιστο χρόνο της παρουσίας μας στην πόλη, η αίσθησή μας είναι ότι η ίδρυση και η λειτουργία του ΙΚΤΙΝΟΥ, θα αποτελέσει ένα πρωτοποριακό παράδειγμα για σύλλογο αποφοίτων δημόσιου σχολείου τουλάχιστον.

Σχετικά με τα μέλη μας και την υποστήριξη του αρχείου μας:

·      Το Δ.Σ. συνεδρίασε 17 φορές σε 10 μήνες, αν αφαιρεθούν εκείνοι του καλοκαιριού. Ποτέ δεν υπήρξε αναβολή λόγω έλλειψης απαρτίας.

·      Δημιουργήθηκε ηλεκτρονική βάση δεδομένων με προοπτική τουλάχιστον 15ετίας, ότου είναι καταχωρισμένα και ταξινομημένα όλα τα μέχρι σήμερα υπάρχοντα στοιχεία των μελών. Οι ελλείψεις που εμφανίζονται είναι επειδή αρκετά μέλη μας αμέλησαν να συμπληρώσουν όλα τα πεδία της φόρμας εγγραφής. Αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε πλήρη εικόνα και μεγάλες δυνατότητες εξαγωγής συμπερασμάτων.

·      Το ταμείο μας λειτουργεί πλήρως ψηφιοποιημένο σε φόρμα λογιστικών φύλλων και ενημερώνεται αστραπιαία για την κάθε κίνηση εισροών ή εκροών.

·      Υπάρχει συλλογή 386 αριθμών κινητών τηλεφώνων μελών και φίλων, καθώς και συλλογή 605 e-mail, μελών, φίλων και μέσων ενημέρωσης, που μας διευκολύνουν αφάνταστα στην επικοινωνία και στη μαζική αποστολή μηνυμάτων.

 

Παρατίθενται κάποια ενδεικτικά πρώτα συμπεράσματα, από την επεξεργασία των στοιχείων της βάσης δεδομένων:

  

 Τα μέλη μας είναι 288 εγγεγραμμένα και ταμειακώς τακτοποιημένα. Ενεργά είναι 287, δεδομένου ότι από πέρσι είχαμε μία απώλεια συναπόφοιτου 80 ετών.

Ο Μ.Ο. ηλικίας των μελών μας είναι 54,59 έτη και ο Μ.Ο. του χρόνου αποφοίτησης είναι το 1976.

Έχουμε 31 δηλωθέντες αιμοδότες, το 10,80% των μελών μας.

Στα αρχεία μας, εμφανίζονται 72 μέλη να μην έχουν δηλώσει e-mail και 26 να μην έχουν δηλώσει αριθμό κινητού. Αυτές οι ελλείψεις αν καλυφθούν, θα συμβάλλουν και στην πληρέστερη ενημέρωση όλων των μελών.

Όλα τα μέλη είναι τακτοποιημένα έως και το τέλος του 2013.

Σημειώνεται ότι οι μόνοι πόροι του Συλλόγου μας είναι μέχρι στιγμής οι συνδρομές μας.

Εάν δεν αυξηθούν τα μέλη μας και πληρωθούν όλες οι συνδρομές του 2014, προβλέπεται να εισπραχθούν 2.860 €, ποσό που μαζί με το ήδη υπάρχον απόθεμα των 4.040 περίπου €, μας δίνει περί τα 6.900 €, ποσό ανεπαρκές για να καλυφθούν οι εκδηλώσεις του 2014 και οι τρέχουσες ανάγκες, δεδομένου ότι οι ετήσιες δαπάνες 2012-13 ήταν περί τις 3.100 € και οι εκτιμήσεις για το 2014, εκτός του ιωβηλαίου, θα είναι περί τις 2.000 κατ’ ελάχιστον.

Μια λύση θα ήταν μία θεαματική αύξηση των μελών, δεδομένου ότι υπάρχει πάρα πολύς κόσμος που δεν έχει πλαισιώσει ακόμη τον Σύλλογο, ή κάποιες χορηγίες και επιχορηγήσεις που δεν εμφανίστηκαν στον ορίζοντα φέτος ή εμφανίστηκαν μόνο στο επίπεδο της κοινωνικής πράξης των Χριστουγέννων του 2012.

Εμείς ως Δ.Σ. των αποφοίτων, όπως και όλος ο Σύλλογος, έχουμε ως πρόθεση να συμβάλλουμε ενεργά και με όλες μας τις δυνάμεις στη μορφωτική, πολιτιστική και εκπαιδευτική αναβάθμιση του Σχολείου μας, αξιοποιώντας στο έπακρο το δυναμικό των μελών μας και των φίλων μας.

Θα κινηθούμε προς πάσα κατεύθυνση, ώστε το Σχολείο μας να αποτελέσει έναν μεγάλης εμβέλειας πολιτιστικό πυρήνα της πόλης μας, τιμώντας και συνεχίζοντας την παράδοση των 100 χρόνων αδιάλειπτης παρουσίας του στην εκπαίδευση και μόρφωση των παιδιών της.

Στο πνεύμα αυτό, καλούμε: Όλους τους συναπόφοιτους να εγγραφούν στον ΙΚΤΙΝΟ. Όλους τους γονείς και τα παιδιά του Σχολείου να συσπειρωθούν γύρω από τον Σύλλογο Αποφοίτων. Και όλοι μας να προσφέρουμε τις γνώσεις μας, τις εμπειρίες μας, τις δεξιότητές μας, αλλά κυρίως την αγάπη και τη συμπαράστασή μας σε κάθε εκδήλωση του Συλλόγου μας, σε κάθε ενέργειά του, σε κάθε παρέμβασή του και σε κάθε εκδήλωσή του, σε όλα τα επίπεδα.’’

Ακολούθως, ο Πρόεδρος της Εξελεγκτικής Επιτροπής κος Δημήτριος Κούβελας, ανέγνωσε την Έκθεση της Οικονομικής Διαχείρισης του απερχόμενου έτους, η οποία έχει ως εξής:

‘‘Στη Θεσσαλονίκη σήμερα 31/10/2013, ημέρα Πέμπτη και ώρα 6.00 μ.μ., συνήλθε σε αίθουσα του Σχολικού Συγκροτήματος του 2ου Λυκείου Θεσσαλονίκης, Ικτίνου 5, η εξελεγκτική επιτροπή του Συλλόγου που είχε εκλεγεί από την Γ.Σ. της 21ης/10ου/2012,αποτελούμενη από τους 1) Δημήτριο Κούβελα, 2) Χρήστο Γρόλλιο& 3) Λύσανδρο Σταματιάδη.

H εξελεγκτική επιτροπή του Συλλόγου προέβη στον έλεγχο της διαχείρισης του συλλόγου για το χρονικό διάστημα 21/10/2012 έως και 31/10/2013 και βρήκε τα παρακάτω:

1.    Μητρώο μελών πλήρως ενημερωμένο έως και τις 31/10/2013 (Σύνολο εγγεγραμένων μελών και ταμειακώς τακτοποιημένων = 288)

2.    Βιβλίο Πρακτικών (εκ συνελεύσεων) ενημερωμένο (19 τακτικές)

3.    Πρακτικά Δ.Σ. σε φύλλα αριθμημένα, ενημερωμένα

4.    Βιβλίο αλληλογραφίας (εισερχόμενα-εξερχόμενα) ενημερωμένο

5.    Βιβλίο εσόδων-εξόδων με εισπράξεις και πληρωμές, ενημερωμένο έως και 30/10/2013 (ενσωματωμένα τα έσοδα-έξοδα της περιόδου του προσωρινού Δ.Σ. έως τις εκλογές), όπου εμφανίζονται τα εξής στοιχεία (διπλός πίνακας επαλήθευσης):

ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΑΜΕΙΟ 4.044,65 € (Τέσσερις χιλιάδες και σαραντατέσσερα ευρώ και εξήνταπέντε λεπτά)

Για όλα τα παραπάνω υπάρχουν :

1.    Εντάλματα πληρωμών (από το 1 έως και το 37). Σύνολο ενταλμάτων 37

2.    Αποδείξεις εισπράξεων (από το 1 έως και το 299,εκ των οποίων 6 είναι ακυρωμένα λόγω διαφόρων ασαφειών στις εγγραφές). Σύνολο εγκύρων ενταλμάτων = 293.

Η κατανομή των εισροών και εκροών ανά κατηγορία δραστηριοτήτων, έχει ως εξής :

 

ο αποτέλεσμα της 1ης χρήσης (21/10/2012-31/10/2013) είναι :

Εκ μεταφοράς προηγούμενης χρήσης 29/03/2012 = 0,00 + Εισροές έτους = 7.174,00 € - Σύνολο = 7.174,00 € - Εκροές = 3.129,35  - Διαφορά και μεταφορά εις νέον = 4.044,65 €.

Τα ποσά αυτά κατανέμονται σε απόλυτους αριθμούς και %, ομαδοποιημένους κατά κατηγορία δραστηριότητας, ως εξής:

 

 

 Τα συγκριτικά αποτελέσματα της διαχείρισης, δείχνουν τα εξής:

 

Ο Σύλλογος δεν εμφανίζει καμμία χρεωστική εκκρεμότητα.

Σημειώνεται η άρτια ταξινόμηση όλων των στοιχείων (κατάλογος μελών, βιβλία εσόδων-εξόδων κλπ.) σε ηλεκτρονική μορφή και σε βάση δεδομένων, καθώς επίσης η φιλική και ταχύτατη δυνατότητα ελέγχου και γενικότερα η αξιοποίησή τους για κάθε χρήση και από κάθε χρήστη. Ειδική μνεία γίνεται μόνον για τη δαπάνη 516,68 ευρώ που αφορά αγορά τροφίμων για άπορες οικογένειες στις 22.11.2012, για την οποία εκδόθηκε η αριθ. 8 / 22.12.12 Απόδειξη Πληρωμής του Συλλόγου μας σε αντικατάσταση της απολεσθείσας πρωτότυπης απόδειξης λιανικής του πολυκαταστήματος ΜΑΚRΟ.

Υπάρχει επίσης σύμβαση με εταιρεία μαζικής αποστολής mail και SMS, που διευκολύνει την ενημέρωση των μελών και φίλων.

Επιπλέον, δημιουργήθηκε και υπάρχει ήδη η εύχρηστη ιστοσελίδα του Συλλόγου ΙΚΤΙΝΟΣ:

http://iktinos-apofoitoi2ou-thess.gr/, το blog του Συλλόγου http://apofoitoi2glthess.blogspot.gr/ (το οποίο λειτούργησε μέχρις ότου κατασκευαστεί η ιστοσελίδα), καθώς επίσης και η ομάδα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης Facebook, με πάνω από 1.000 φίλους (https://www.facebook.com/apofoitoibglthess.syllogosiktinos)

Θεσσαλονίκη 31/10/2013

Η ΕΞΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Δημήτριος Κούβελας                   Χρήστος Γρόλλιος                Λύσανδρος Σταματιάδης

 

Μετά από πρόταση του Προέδρου της Γενικής Συνέλευσης, εγκρίθηκε ομόφωνα η απαλλαγή του Δ.Σ. ως προς τα οικονομικά πεπραγμένα του παρελθόντος έτους.

Στη συνέχεια, ο Πρόεδρος του ΙΚΤΙΝΟΥ ανακοίνωσε τον προγραμματισμό δράσεων-δραστηριοτήτων για το νέο έτος, το οποίο επισυνάπτεται.

Κατόπιν, πραγματοποιήθηκε ελεύθερη κατάθεση προτάσεων και ανταλλαγή απόψεων από μέλη του Συλλόγου.Ορισμένα μέλη κατέθεσαν διάφορες απόψεις και προτάσεις. Ομιλητές ήταν οι Ε. Δημητριάδης (αναφέρθηκε ως πρόεδρος της Επιτροπής Υποδομών σε διάφορα προβλήματα που παρουσιάζονται στις επαφές με τις αρμόδιες υπηρεσίες), η Ε. Πασχαλίδου (θέματα συσπείρωσης των αποφοίτων κατά έτος αποφοίτησης και συντονισμό με το Δ.Σ.), Γ. Μουμουζιάς (προέτρεψε τα μέλη να συμβάλουν όσο μπορούν για την αναβάθμιση του θεάτρου του σχολικού συγκροτήματος), Α. Παπαγεωργίου (για θέματα πλαισίωσης του Δ.Σ. και από άλλα μέλη για την βέλτιστη οργάνωση των εκδηλώσεων 2014), Η Σπανός (για θέματα εξωστρέφειας του ΙΚΤΙΝΟΥ και περαιτέρω άνοιγμά του στην κοινωνία με δυναμικότερο τρόπο) και Κ. Δημοπούλου (απηύθυνε στο σώμα αίτημα συμπαράστασης προς τα κτιριακά προβλήματα που αντιμετωπίζει η Δημοτική Ορχήστρα και το Κρατικό Ωδείο Θεσσαλονίκης).

Μετά την ολοκλήρωση των θεμάτων της ημερήσιας διάταξης, δεδομένου ότι δεν υπήρχε άλλο θέμα για συζήτηση, ο Πρόεδρος της Γ.Σ. κήρυξε τη λήξη των εργασιών της Α ετήσιας Γενικής Συνέλευσης.

 

Προς πιστοποίηση των ανωτέρω, συντάχθηκε το παρόν πρακτικό, το οποίο υπογράφεται από τον Πρόεδρο και την Γραμματέα της Γενικής Συνέλευσης.

 

Ο Πρόεδρος της Γενικής Συνέλευσης                                           Η Γραμματέας της Γ.Σ.

 

Δημήτριος Κούβελας                                                                       Δόμνα Λεωτόν